امتحانات
1400/9/23 سه‌شنبه
اطلاعیه های مهم و فوری ستاد آزمون دانشگاه پیام نور استان تهران
اطلاعیه های صادره از معاونت آموزش دانشگاه پیام نور استان تهران در خصوص آزمون های نیمسال اول 1401-1400

.

اطلاعیه شماره 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ با عنایت به در پیش بودن آزمون های الکترونیکی پایان نیمسال اول 1400-1401 دانشگاه و لزوم چابک سازی سامانه lms.tpnu.ac.ir جهت برگزاری آزمون‌ها، فایل ضبط شده کلاس های قبلی از سامانه حذف خواهد شد.

کلیه اساتید ارجمند و دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور استان تهران حداکثر تا ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۰ امکان مشاهده کلاس‌های ضبط شده نیمسال جاری را خواهند داشت و پس از آن کلیه کلاس‌های قبلی از سامانه پاک خواهد شد و دسترسی به آن میسر نمی باشد.

سایر اطلاعیه های آزمونی را از طریق پرتال و شبکه های اجتماعی استان و همچنین صفحه اول سامانه lms پیگیری نمایید.


اطلاعیه شماره 2 

بسته بودن مرور آزمون های الکترونیکی پایان نیمسال جاری استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ بنا به اعلام ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور استان تهران آزمون های پایان نیمسال اول ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی استان تهران به صورت الکترونیکی و در سامانه lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود.


در کلیه آزمون‌ها گزینه مرور آزمون و بازگشت به سوالات صفحه قبل به صورت الزامی بسته شده است و امکان برگشت به صفحه قبل میسر نخواهد بود.
​​​​​
لذا از زدن کلید بازگشت به صفحه قبل (کلیک بک) خودداری فرمایید زیرا موجب اختلال در سیستم دانشجو می شود و زمان آزمون را از دست می دهد.

اطلاعیه شماره 3


تمهیدات لازم شرکت در آزمون های الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور استان تهران اعلام کرد با عنایت به الکترونیکی برگزاری شدن کلیه آزمون‌های پایان نیمسال جاری ضروریست دانشجویان تمهیدات جایگزین جهت شرکت در آزمون را در نظر داشته باشند.
به دانشجویان گرامی توصیه می شود اینترنت پایدار و پرسرعت (بسته اینترنت گوشی و در صورت امکان اینترنت وایرلس) و وسیله الکترونیکی جایگزین و کارآمد مانند رایانه و یا لپ تاپ مهیا نمایند.
همچنین از شارژ باطری گوشی و لپ تاپ خود پیش از شروع آزمون اطمینان حاصل نمایند.
مسئولیت کامل این امر صرفا بر عهده دانشجو می باشد. دانشجویانی که شرایط لازم جهت شرکت در آزمون‌های الکترونیکی را ندارند می توانند جهت شرکت در آزمون به نزدیکترین مرکز دانشگاه پیام نور به محل سکونت خود مراجعه نمایند.
این دانشجویان می‌بایست تا تاریخ 28 آذر طی مراجعه به مرکز مورد نظر موضوع را اطلاع دهند تا شرایط لازم فراهم شود.

دانشجویان با در نظر گرفتن موارد فوق می توانند با آرامش در آزمون‌ها شرکت نمایند.

اطلاعیه شماره 4

برخورد انضباطی با شرکت کنندگان در گروه های همفکری در ایام آزمون‌های پایان نیمسال جاری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور استان تهران اعلام کرد: شرکت در هرگونه گروه همفکری، مشورت و تبادل نظر و یا حتی عضویت بدون هر گونه تبادل نظر، در ایام آزمون‌های پایان نیمسال جاری مصداق تقلب و تخلف در آزمون می باشد.
 
در صورت دریافت گزارش در این باره، پرونده دانشجو‌ در شورای بدوی انضباطی استان مطرح و جرایمی مانند نمره 0/25، توبیخ کتبی با درج در پرونده و محرومیت از تحصیل و ... منظور خواهد گردید. 
همچنین تشکیل دهندگان و ادمین های گروه ها فوق شناسایی و از طریق مراجع قانونی مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.
دانشجویان گرامی سایر اطلاعیه های آزمونی ستاد امتحانات را از طریق پرتال و شبکه های اجتماعی استان و همچنین صفحه اول سامانه lms پیگیری نمایند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر