آموزش
1399/10/19 جمعه
ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ۹۹
ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری است که تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود.

.

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی بهمن 99 دانشگاه پیام نور 

 ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی بهمن 99 دانشگاه پیام نور غیرحضوری است که تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود.
ضمن عرض تبریک به مناسبت پذیرش در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور؛ نحوه ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 99 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد و از طریق سیستم جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir انجام می پذیرد.

خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد غیرحضوری در سیستم گلستان:
الف) تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش 260"
ب) بررسی و تایید مدارک توسط مراکز
ج) ورود به سیستم گلستان، پرداخت شهریه ثابت، انتخاب واحد طبق لیست ارائه دروس و دریافت گزارش 101
نکته: پیش از انتخاب واحد لازم است شهریه ثابت با اخذ گزارش 163 در سیستم گلستان پرداخت شود.

مدارک مورد نیاز:
تذکر: حجم هر تصویر حداکثر  250 کیلوبایت با فرمت jpg یا jpeg تهیه و در هنگام ثبت نام بارگذاری شود:
1. صفحه اول و توضیحات شناسنامه
2. کارت ملی (پشت و رو)
3 مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید (6.3.3) یا دیپلم نظام سالی واحدی به همراه مدرک پیش دانشگاهی (پذیرفته شدگان فاقد مدارک فوق می توانند مدرک کاردانی یا دیپلم 12 ساله قدیم ارائه دهند)
تذکر:کلیه پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 6/31/ 1399 در مقطع قبل فارغ‌التحصیل شده باشند.
4. مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه اقایان)
پذیرفته شدگان ورودی جدید مشمول در کلیه مقاطع باید علاوه بر بارگذاری اطلاعات و مدارک در سیستم جامع گلستان، جهت تعیین وضعیت معافیت تحصیلی پس از طی مراحل فوق با مراجعه به سایت https://services.epolice.ir اطلاعات فردی خود را در سامانه جامع سازمانی وظیفه عمومی ناجا وارد نمایند.
مشاهده ویدئوی آموزشی نحوه ثبت اطلاعات مشمولین:
https://aparat.com/v/JpxaU
5. تصویر رسید تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
(جهت دریافت تاییدیه تحصیلی به سایت mypishkhan.com مراجعه، پس از تکمیل مراحل یک رسید برای شما صادر می شود، که لازم است این رسیدها (دیپلم و پیش دانشگاهی) در بخش مربوطه سیستم گلستان بارگذاری شود)
6. گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)
7. تکمیل فرم تعهد اصالت مدارک ( فرم مربوطه را از این قسمت دریافت، اطلاعات آن توسط دانشجو تکمیل و پس از امضا، تصویر آن را در بخش مربوطه بارکذاری نماییدو اصل فرم را نزد خود نگهدارید )
8. دریافت گزارش 260

بعد از تكميل مراحل فوق، صحت اطلاعات وارده از سوی مراکز بررسی و در نهایت پذيرش و تایید انجام می شود. (بین چند ساعت تا یک روزکاری زمان می برد. (شنبه تا چهرشنبه در ساعت کاری))

💢انتخاب واحد
پذیرفته شدگان پس از تایید اطلاعات از سوی مرکز با شناسه كاربري: شماره دانشجويي، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت انتخاب واحد از تاریخی که متعاقبا اعلام می شود به سيستم گلستان مراجعه نماييد.
نکته یک. در بازه ی که اطلاعات در حال بررسی است ، امکان ورود با شماره دانشجویی وجود ندارد.
نکته دو. انتخاب واحد توسط شخص دانشجو و مطابق لیست ارائه دروس صورت می گیرد.

با توجه به انجام روند ثبت نام به صورت غیر حضوری خواهشمند است از مراجعه حضوری به دانشگاه پرهیز نموده و اخبار و اطلاعیه ها را از طریق پورتال دانشگاه پیام نور به نشانی http://tehran.pnu.ac.ir و یا شبکه های اجتماعی ما پیگیری نمایید، اخبار تکمیلی بزودی اعلام خواهد شد.
جهت اطلاع از نحوه ثبت نام، ارسال مدارک، انتخاب واحد و . . . و تاریخ انجام آنها که بزودی اعلام می شود توصیه می شود حتما اخبار ما را از طریق پورتال و شبکه های اجتماعی پیگیری نمایید    

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر