كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/12/21 سه‌شنبه مراسم جشن بزرگ پروانگی چهار بمناسبت حلول بهار طبیعت و روز مادر

مراسم جشن بزرگ " پروانگی  چهار " بمناسبت حلول بهار طبیعت و روز مادر

                      

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مراسم جشن ویژه میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و نیز برنامه های آیینی حلول سال جدید توسط کانون فرهنگی ادبی قاموس دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه و در حضور باشکوه بیش از 200 نفر از دانشجویان برگزار گردید.

    در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی دانشگاه، تعدادی از مدیران و کارشناسان اداری و آموزشی و نیز اساتید محترم دانشگاه برگزار گردید، مدیریت فرهنگی مرکز ضمن خیرمقدم ، از زحمات و تلاش های دانشجویان و فعالان کانون های فرهنگی فعال دانشگاه بخصوص کانون ادبی قاموس که برگزارکننده این مراسم نیز بودند، تقدیر و تجلیل نمودند. وی ضمن تبریک مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به احادیث قدسی که در شأن آن بزرگوار نازل گردیده و نشاندهنده عظمت و نقش بی بدیل ایشان در زنده نگه داشتن اسلام ناب و جایگاه رفیع ولایت می باشد، تأسی و پیروی از ولایتمداری آن بزرگوار و روش زندگی سراسر برکت ایشان را رمز موفقیت جامعه در تمامی ابعاد سعادت و تکامل اجتماعی عنوان نمود.

        در ادامه مراسم گروه اجرای موسیقی سنتی، قطعاتی از نواهای سنتی ایرانی را اجرا نمودند که بسیار مورد استقبال و تشویق حضار واقع شد. سپس گروه سرود دانش آموزی شهرستان ورامین نیز به اجرای برنامه پرداختند که در پایان بسیار مورد تشویق قرار گرفته و با اهدای لوح یادبود از این عزیزان نیز تقدیر گردید.

    در پایان این مراسم دانشجویان و مدعوین از نمایشگاه هفت سین و صنایع دستی نیز بازدید نمودند.
 

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر