كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/10/9 یکشنبه حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه پیام نور در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه مردمی و انقلابی 9 دی

حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه پیام نور

در مراسم بزگداشت سالروز حماسه مردمی و انقلابی 9 دی

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، در سالروز گرامیداشت حماسه مردمی و انقلابی 9 دی، مسئولین و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در مراسم گرامیداشت این حماسه عظیم مردمی و انقلابی که در دو شهرستان ورامین و قرچک برگزار گردید حضور یافتند.

    مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان ورامین با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران در مصلی صاحب الزمان (عج) و با حضور حضرت آیت اله محمودی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین و با حضور باشکوه آحاد مسئولین و مردم شریف این شهرستان برگزار گردید. در این مراسم تعدادی از دانشجویان کانون های فرهنگی و نیز دانشجویان واحد بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین حضور داشتند.

    در همین روز مراسم باشکوه دیگری نیز در مصلی شهرستان قرچک و پس از اقامه فریضه ظهر و عصر با دعوت حضرت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قرچک و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحسن محمودی ریاست محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، فرماندار قرچک، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین و روسای ادارات و نهادها و نیز با حضور پرشکوه آحاد مردم انقلابی و شریف شهرستان قرچک برگزار گردید.

    در این مراسم باشکوه دکتر راهداری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و شیرکوند مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشتند که حاضرین با سردادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری ، حمایت خود را از ولایت فقیه و ارزشهای والای انقلاب اسلامی اعلام نموده و با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) تجدید عهد کردند.
 

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر