امتحانات
1399/10/1 دوشنبه
فایل راهنمای آزمون متمرکز، سراسری آنلاین دروس_عمومی دانشگاه پیام نور
لینک و فایل راهنمای آزمون متمرکز، سراسری آنلاین دروس_عمومی دانشگاه پیام نور

.


فایل راهنمای آزمون متمرکز، سراسری آنلاین دروس_عمومی دانشگاه پیام نور

لینک و فایل راهنمای آزمون متمرکز، سراسری آنلاین دروس_عمومی دانشگاه پیام نور

جهت دریافت فایل راهنمای آزمون متمرکز، سراسری آنلاین دروس_عمومی  دانشگاه پیام نور ، لینک زیر را کلیک کنید.

آزمون کلیه دروس عمومی (مقطع کارشناسی) و درس "حفظ جزء 30 قرآن کریم" کلیه مقاطع در سراسر کشور و به صورت متمرکز توسط مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور و از طریق سامانه زیر ( در روز و ساعت اعلام شده در کارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428 سیستم گلستان)) برگزار می شود.

 نکته مهم:  دروس عمومی که آزمون پایان ترم آنها در این سامانه برگزار می شود عبارتند از: حفظ جزء 30 قرآن کریم، فارسی عمومی، زبان خارجی عمومی، تربیت بدنی(بخش تئوری)، ورزش1(بخش تئوری)، دانش خانواده و جمعیت، اندیشه اسلامی۱، اندیشه اسلامی۲، فرهنگ و تمدن اسلام و ایران، آیین زندگی(اخلاق کاربردی)، اخلاق اسلامی(مبانی و مفاهیم)، فلسفه اخلاق(با تکیه بر مباحث تربیتی)، تفسیر موضوعی قرآن، تفسیر موضوعی نهج البلاغه، انقلاب اسلامی ایران، آشنایی با قانون اساسی، اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) 

 لازم به ذکر است که تا پایان آذرماه، دانشجویان می توانند در هر ساعت از شبانه روز با ورود به سامانه، ضمن شرکت در آزمون آزمایشی برای آشنایی با محیط برگزاری آزمون ها، عناوین دروس و زمان برگزاری امتحانات دروس عمومی خود را نیز مشاهده نمایند.  

 ضمنا تنها درگاه رسمی ورود به سامانه آزمون های دروس عمومی دانشگاه پیام نور، آدرس های زیر می باشد. لذا از استفاده از سایر آدرس های منتشر شده در فضای مجازی جدا خودداری فرمائید. 
 

- آدرس سامانه برای دانشجویانی که از وب (مرورگرهای اینترنت) استفاده می‌نمایند:    http://sanjesh.pnu.ac.ir  

- آدرس سامانه برای دانشجویانی که از اپلیکیشن moodle استفاده می‌نمایند:    http://sanjeshsw.pnu.ac.ir   


- آدرس سامانه برای دانشجویانی که در ایام امتحانات در خارج از کشور حضور دارند:  http://sanjeshisc.pnu.ac.ir 

 نکات مهم: 

1- آزمون دروس عمومی به صورت برخط و با استفاده از اپلیکیشن Moodle  و به صورت تستی برگزار خواهد شد. برای نصب اپلیکیشن بر اساس نوع دستگاه و سیستم عامل خود می توانید به سایت  http://sanjesh.pnu.ac.ir  مراجعه نمایید.

در هر حال و حتی در صورت عدم نصب اپلیکیشن moodle نیز می توانید از طریق وب (مرورگرهای اینترنت) وارد سامانه شده و آزمون دهید. ورود به سامانه آزمون از طریق مرورگرهای زیر قابل دسترس می‌باشد:
  • آخرین نسخه Mozilla Firefox
  • آخرین نسخه Google Chrome
  • آخرین نسخه Microsoft Edge
  • آخرین نسخه Microsoft Internet Explorer
  • آخرین نسخه Safari
  • آخرین نسخه  Opera

2- حداقل نیم ساعت قبل از آغاز هر آزمون به سایت سامانه مراجعه کرده و با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سامانه آزمون شوید.

3- باید تاریخ و ساعت دستگاهی که برای شرکت در آزمون از آن استفاده می کنید، با زمان رسمی کشور تنظیم شده باشد.

 4- نام کاربری در آزمون  شماره دانشجویی  و کلمه عبور نیز  کدملی (به همراه صفر ابتدای کدملی)  ثبت شده در سامانه گلستان می‌باشد.
 توجه:  لازم به ذکر است نام کاربری و کلمه عبور دانشجویان اتباع و دانشجویانی که کد ملی خود را در سامانه گلستان به روز رسانی نکرده اند، شماره دانشجویی آنها می‌باشد.

5- دانشجویان باید قبل از اتصال به سامانه آزمون از خاموش بودن فیلتر شکن خود اطمینان حاصل نمایند.
 
8- دانشجویان باید قبل از برگزاری آزمون از شارژ دستگاه و اتصال به اینترنت خود اطمینان حاصل نمایند. لازم به ذکر است در صورتی که در ایام برگزاری آزمون، اینترنت عمومی شهر یا روستایی بنا بر اطلاع شرکت ارائه دهنده اینترنت قطع شود، پس از تأیید ستاد امتحانات مرکز و یا استان، مراتب در اسرع وقت باید به ستاد امتحانات سازمان مرکزی اطلاع رسانی گردد.
توصیه می‌شود دانشجویان در ایام امتحانات از داشتن اینترنت جایگزین نیز اطمینان حاصل نمایند. (به عنوان مثال اینترنت موبایل و اینترنت خانگی)
 
فايل هاي مربوطه :
rahnama omomi new_compressed.pdf971.059 KB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر