آموزش
1399/11/15 چهارشنبه
معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد؛
تغییرات جدید در سیستم آموزش الکترونیک/ بهینه‌سازی سیستم همراه با افزایش سطح کارآیی

.

تغییرات جدید در سیستم آموزش الکترونیک/ بهینه‌سازی سیستم همراه با افزایش سطح کارآیی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ دکتر احسان احدمطلقی از ایجاد تغییرات جدید در سیستم آموزش الکترونیک خبر داد و گفت: در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ سیستم آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور استان تهران با قبلیت‌های جدید و کاربردی تر در اختیار دانشجویان، اساتید و کارشناسان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی زیاد و با زحمات و تلاش شبانه روزی تیم فناوری اطلاعات و اداره آموزش استان تهران توانستیم سیستم Lms را با نمایی جدید همراه با افزایش کارآیی آماده نماییم.

دکتر احد مطلقی این تغییرات را شامل دو بخش نمای ظاهری و نحوه کار با سامانه عنوان کرد و تشریح کرد: صفحه ورودی سامانه با نمای ظاهری زیبا و به‌روز شده همراه با محتوای بهتر، اطلاعات غنی‌تر در کنار امکان ورود سریع و آسان‌تر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: در بحث امنیت صفحه کاربری اساتید توانستیم با استفاده از شیوه‌های جدید این مهم را جدی‌تر اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با تمهیدات در نظر گرفته شده ضبط و بارگذاری کلاس‌ها در نیمسال جدید به صورت خودکار انجام می‌شود. این امر موجب می‌شود تا در کمترین زمان فایل جلسات قبلی کلاس در دسترس دانشجویان قرار بگیرد.

معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: با توجه به تداوم شیوع کرونا در کشور و ادامه محدودیت‌های ناشی از آن، در نیمسال جاری نیز کلیه کلاس‌های آموزشی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. از همین روی ما با استفاده از تجارب نیمسال‌های قبلی و بهینه سازی سیستم آموزش الکترونیک برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در هفته‌های آتی آماده شده‌ایم.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر