آموزش
1399/10/30 سه‌شنبه
معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد:
برگزاری کلاس های نیمسال دوم 1399-1400 به صورت الکترونیکی

.

برگزاری کلاس های نیمسال دوم 1399-1400 به صورت الکترونیکی


معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: با توجه به ادامه شیوع کووید 19 و لزوم استفاده از فضای مجازی جهت انجام امور، کلیه کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران در نیمسال دوم 1399-1400 به صورت غیرحضوری و الکترونیکی در سامانه آموزش الکترونیکی استانی به نشانی http://lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ دکتر احسان احدمطلقی افزود: جلسات متعددی با حوزه‌ی آموزش و فناوی اطلاعات برگزار شد تا بهترین راه ارائه دروس با کیفیت مطلوب آموزشی، کنترل ترافیک سامانه آموزش الکترونیک را انتخاب نماییم، در نهایت تصمیم بر این شد که در نیمسال دوم 1399-1400 دروس در  هفت مرکز به تفکیک رشته در سطح استان تهران ارائه شوند.
دکتر احد مطلقی تشریح کرد: در نیمسال بهمن دروس در هفت مرکز شامل مراکز تهران جنوب، تهران شرق، تهران غرب، تهران شمال، شهرری، ورامین و پرند به تفکیک رشته ارائه خواهد شد و دانشجویان کلیه دروس خود را در یکی از این مراکز انتخاب خواهند نمود. بدین صورت که دانشجویان رشته حقوق صرف نظر از اینکه دانشجوی کدام مرکز هستند، در هنگام انتخاب واحد در سیستم گلستان مرکز ارائه دهنده کلیه دروس عمومی و تخصصی خود را مرکز ورامین خواهند دید و دروس خود را فقط از این مرکز می توانند انتخاب نمایند.
وی خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است کلاس های آموزشی نیمسال آتی استان تهران در شرایط مطلوب آموزشی و بدون ترافیک اضافی برگزار شود و دانشجویان و اساتید گرامی بدون اختلال و هرگونه مشکلی بتوانند از ظرفیت سامانه lms بهره‌مند شوند. به همین جهت در نیمسال آتی مشاهده فایل ضبط شده جلسات قبلی کلاس ها از ساعت 21 الی 7 صبح امکان پذیر خواهد بود.
معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: در نیمسال جدید با هدف پاسخگویی بهتر به سوالات دانشجویان عزیز، در سامانه lms قابلیت طرح پرسش و ارائه پاسخ را اضافه کردیم، دانشجویان می‌توانند سوالات خود را در تابلوی اعلانات lms مطرح نمایند و کارشناس مربوطه پاسخ را در همان قسمت ارسال می کند.
وی به راه اندازی سامانه ثبت درخواست (srm)  اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه ثبت درخواست از ابتدای دی ماه همزمان با شروع آزمونهای پایان ترم راه اندازی شد که بدلیل سهولت در ارتباط با کارشناسان و همچنین دریافت پاسخ در کمترین زمان، با استقبال دانشجویان مواجه شد. سامانه ثبت درخواست راه ارتباطی مستقیم دانشجو با کارشناس مرکز محل تحصیل است. دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران می توانند با مراجعه به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir سوالات و مسائل آموزشی خود را به صورت غیرحضوری در سامانه ثبت درخواست (srm) مطرح و پیگیری نمایند.
دکتر احد مطلقی در انتها گفت: با توجه به اینکه کلاس های آموزشی نیمسال بهمن به صورت الکترونیکی برگزار می شود و نظر به تجربه نیمسال های قبلی، لازم است که دانشجویان جهت آگاهی از راه ارتباط با اساتید، آزمون میانترم، پایان ترم، گروه درسی و ... حداقل برای چند جلسه در کلاس ها شرکت نمایند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر