آموزش
1399/7/30 چهارشنبه
نکات مهم انتخاب واحد نودانشجویان دانشگاه پیام نور
نودانشجویان دانشگاه پیام نور پس از بارگزاری مدارک در سیستم گلستان، جهت انتخاب واحد لازم است نکاتی را مد نظر داشته باشند

.

نودانشجویان دانشگاه پیام نور پس از بارگزاری مدارک در سیستم گلستان، جهت انتخاب واحد لازم است نکاتی را مد نظر داشته باشند
 
ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور به صورت #غیرحضوری از تاریخ ۹۹/۷/۲۹ لغایت ۹۹/۸/10 از طریق سیستم جامع گلستان به نشانیreg.pnu.ac.ir  انجام می پذیرد.
پذیرفته شدگان بعد از تكميل مراحل بارگزاری مدارک در سیستم جامعه گلستان باید منتظر پذيرش و تایید مدارک از سوی مركز (حداکثر دو روزکاری زمان می بردباشند.
در صورت تائید مدارک از سوی مرکز، دانشجو باید با شناسه كاربري: شماره دانشجويي و گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاريخ 99/7/30 به سيستم گلستان مراجعه نمايد.

در صورت عدم تائید، شماره دانشجویی فعال نمی شود، در این صورت لازم است با مرکز محل قبولی تماس گرفته شود.
كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت 50 درصد شهريه ثابت مي‌باشند، در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود
نکات مهم:
-
پیش از انتخاب واحد، لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی رشته خود را دریافت و صرفا مطابق آن انتخاب واحد نمایید.
-
پس از انتخاب واحد گزارش ۱۰۱ (نتیجه ثبت نام) را پرینت گرفته و تا انتهای ترم نزد خود نگهدارید. در این گزارش عنوان درس، نام استاد، منبع درسی، تاریخ برگزاری کلاس ها و آزمون های پایان ترم مشخص شده است.
-
کلیه کلاسه های دانشگاه پیام نور در نیمسال اول 1400-1399 به صورت الکترونیکی برگزار می شود. توصیه می شود دانشجویان در کلاس های الکترونیکی شرکت نمایند زیرا مواردی همچون راه ارتباط با اساتید، گروه درسی، آزمون میانترم و ... فقط در کلاس اعلام می شود.
-
دانشجویانی که قصد تغییر رشته دارند باید حداقل دوازده واحد را با معدل بالای 12 بگذرانند تا در ترم بعد بتوانند درخواست تغییر رشته بدهند. این دانشجویان توجه داشته باشند که دروس حفظ جز سی، ارزش های دفاع مقدس و حقوق شهروندی جزو واحدهای فوق محسوب نمی شود و نباید آنها را انتخاب نمایند.
-
کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان تهران در سامانه آموزش الکترونیک استان به نشانی http://lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود، راهنما و نرم افزارهای مورد نیاز ورود به سامانه آموزش الکترونیکی در صفحه ابتدایی آن قرار دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر