اخبار
1399/6/24 دوشنبه
روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین اعلام کرد:
دیدار و اظهار تسلیت و همدردی دکتر ناجی؛ معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور با دکتر خسروی آزاد

.

    جناب آقای دکتر ناجی؛ معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان دانشگاه پیام نور با آقای دکتر خسروی آزاد دیدار و ضایعه درگذشت همسر گرامی ایشان را تسلیت گفتند.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور ضمن حضور در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با دکتر خسروی آزاد دیدار و مراتب تاسف و تاثر خود را از درگذشت همسر گرامی ایشان، شهیده راه سلامت؛ سرکار خانم دکتر جاوید نیکو اظهار نمودند. ایشان در این دیدار شهدای راه سلامت را نمونه های برجسته و الگوهای عینی ایثار و از خود گذشتگی خوانده و افزودند : مردم ایران هیچگاه یاد و خاطره کسانی که عزیزترین سرمایه خود را در راه سلامتی و امنیت بهداشتی هموطنان خود ایثار نموده اند، فراموش نخواهند کرد و خانواده دانشگاه پیام نور نیز همواره قدردان و پاسدار ارزشهای والای انسانی و نیز فداکاری این بانوی شهیده خواهند بود.
    پس از این دیدار ، دکتر ناجی باتفاق دکتر خسروی آزاد و نیز دکتر راهداری؛ ریاست دانشگاه پیام نور مرکزقرچک – ورامین با حضور در گلستان شهدای حسین رضای شهرستان ورامین، با قرائت فاتحه نسبت به مقام آن شهیده والامقام ادای احترام نمودند.
    شهیده راه سلامت؛ دکتر نغمه جاوید نیکو، رییس گروه بررسی و ثبت عوارض ناخواسته داروهای سازمان غذا و دارو بودند که مردادماه گذشته بعلت ابتلا به ویروس کرونا به دیدار حق تعالی شتافتند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر