اخبار
1398/11/26 شنبه
به مناسبت پیروزی انقلاب و روز مادر برگزار شد
برگزاری مراسم جشن پروانگی 9 در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ولادت حضرت زهرا و روز مادر

مراسم جشن " پروانگی 9 " در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مراسم جشن ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان " پروانگی 9 " توسط دانشجویان فعال کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه و با حضور بیش از 200 نفر از مهمانان و دانشجویان برگزار گردید.

    در این مراسم که با حضور دکتر راهداری ریاست دانشگاه، تعدادی از مدیران و کارشناسان اداری و آموزشی و نیز اساتید دانشگاهی برگزار گردید، ریاست محترم دانشگاه ضمن خیرمقدم به محضر مدعوین و دانشجویان از زحمات و تلاش های دانشجویان و فعالان کانون های فرهنگی دانشگاه بخصوص کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت که برگزارکننده این مراسم نیز بودند، تقدیر و تجلیل نمودند. ایشان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، زنده نگاه داشتن یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب را ضامن حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی و نشاندهنده عظمت و نقش بی بدیل حضرت امام در حیات دوباره اسلام ناب محمدی (ص) دانست. وی همچنین تأسی و پیروی دانشجویان از آرمان های امام و انقلاب را به عنوان رمز بقا و حفظ نظام اسلامی و فتح قله های پیشرفت علمی برشمرد.

    در ادامه مراسم آقای شیرکوند مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز پس از تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ابلاغ سلام و تهیت ویژه جناب حجت الاسلام علیزاده مدیریت محترم فرهنگی دانشگاه به حاضرین در مراسم، از تلاش دانشجویان برگزار کننده این جشن تقدیر نمود. وی با اشاره به موفقیت های اعضای کانون های تئاتر و جهت دانشگاه پیام نور در دومین جشنواره دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور که در استان سمنان برگزار گردید، از عموم دانشجویان مستعد و علاقه مند در زمینه های گوناگون فرهنگی، هنری و اجتماعی جهت مشارکت فعالانه در برنامه های فرهنگی دانشگاه و نیز ثبت نام در انجمن های علمی و کانون های فرهنگی هنری دعوت نمود.

    سپس نمایش تئاتر " الهه ناز " که با مشارکت و تلاش دانشجویان کانون ادبی قاموس و به مناسبت جشن پیروزی انقلاب تهیه شده بود به اجرا درآمد که مورد استقبال بسیار شایسته مهمانان و مدعوین حاضر در مراسم قرار گرفت.

    در پایان از عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری مراسم که از اعضای کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت بودند، با حضور مسئولین فرهنگی دانشگاه با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی گردید.
 


تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir