اخبار
1398/12/13 سه‌شنبه
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
کاهش ساعت کاری حضوری و دورکاری کارکنان دانشگاه در سراسر کشور
کاهش ساعت کاری حضوری و دورکاری کارکنان دانشگاه در سراسر کشور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از کاهش ساعت کاری کارکنان تا پایان هفته جاری (۱۴ اسفند) خبر داد و گفت: طبق مصوبه نشست فوق العاده هیات رییسه دانشگاه و در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش ویروس کرونا، ساعت کاری سازمان مرکزی ،ستادهای استانی،مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور به صورت حضوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ و به صورت دورکاری از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۴۵ خواهد بود.
امیرحسین بهروز با عنوان اینکه کلیه مراقبت های بهداشتی، ارائه ماسک و ضد عفونی سطوح ، سرویس های ایاب و ذهاب و اتومبیل های شخصی در سازمان مرکزی در حال انجام است و به استان ها نیز ابلاغ شده است، تاکید کرد: طبق اطلاعیه های قبلی، کلیه مراکز و واحدها تا پایان سال، باید کلاسهای آموزشی را به صورت الکترونیکی برگزار نموده و روزهای پنج شنبه نیز جزو تعطیلی کاری محسوب خواهد شد.
وی اضافه کرد: معاونت اداری، مالی و عمرانی برای دورکاری کارکنان،مرخصی و عدم مراجعه جانبازان و بیماران ریوی تمهیدات لازم را در نظر خواهد گرفت.
بهروز افزود: به منظور پیشگیری از ابتلای همکاران دارای بیماری های زمینه ای از جمله تنفسی،ریوی،دیابت،آسم،بیماری های خاص و همچنین همکاران باردار و دارای پاس شیر نیز مصوب شد این قبیل همکاران تا پایان هفته جاری با هماهنگی مدیر مربوطه و ارائه مدرک معتبر از پزشک متخصص نسبت به انجام وظیفه محوله به صورت دورکاری اقدام کنند و نیاز به حضور فیزیکی نیست.
وی با عنوان اینکه مصوبات هیات ر رییسه دانشگاه در راستای سلامتی و آسایش و امنیت خاطر کارکنان است، هر گونه تعطیلی احتمالی را منوط به اعلام ستادهای استانی مقابله با کرونا مستقر در استانداری ها در سراسر کشور دانست.

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir