اخبار
1398/11/3 پنجشنبه
تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی
تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت «پذیرش بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)» مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور تا 15 بهمن ماه
فراخوان ثبت نام تکمیل ظرفیت «پذیرش بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)» مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

   
   به اطلاع کلیه داوطلبان "پذیرش بدون آزمون" صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (اعم از داوطلباني كه در پذيرش رشته‌هاي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1398 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) در دانشگاه پیام نور می رساند؛

    طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله مي‌توانند جداول حاوي اطلاعات رشته‌ محلها مندرج در اطلاعیه مذکور را که لینک آن در ذیل این خبر درج شده، مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه آموزش عالي مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك و با توجه به موارد اعلام شده از تاریخ 28 آبان تا 30 دی ماه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.
توجه: طبق اعلام سازمان سنجش، مهلت مراجعه به دانشگاه و ثبت نام تا 15 بهمن 98 تمدید شد. 

نکته مهم 1:
داوطلبان گرامی، ابتدا باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و کارت اعتباری ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1398 ( به مبلغ 281000 ریال ) را به صورت اینترنتی خریداری و پرینت آن را هنگام مراجعه به دانشگاه ارائه نمایند.

نکته مهم 2:
کلیه داوطلبان لازم است از پیش نویس تقاضانامه ثبت‌نام پرينت تهيه نموده، آن را تکمیل نموده و در هنگام مراجعه برای ثبت نام به واحد آموزش دانشگاه ارائه نمايند.

نکته مهم 3:
داوطلبان گرامی به منظور تسریع در امر ثبت نام در زمان مراجعه به دانشگاه، اسکن مدارک زیر ( با فرمت jpg. یا jpeg. و حجم هر تصویر کمتر از 200 کیلوبایت) را به همراه داشته باشند:
1- صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
2- پشت و روی کارت ملی
3- عکس پرسنلی
4- مدرک دیپلم (نظام 6-3-3) ، یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی (نظام قدیم) ، یا مدرک کاردانی
5- رسید تاییدیه تحصیلی (رسید درخواست ارزش تحصیلی). توجه: برای دریافت این رسید باید ضمن به همراه داشتن کپی آخرین مدرک تحصیلی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (درخواست ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایید و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهید. کلیه داوطلبان حتماً نام ‌رشته و مرکز/واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

نکته مهم 4:
داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 98 موفق به اخذ مدرک دیپلم نظام جدید(3-3-6)/ پیش دانشگاهی/ کاردانی می‌شوند مجاز به ثبت‌نام در این دوره و برای نیمسال دوم 99-98 می‌باشند.

نکته مهم 5:
کلیه متقاضیان مرد می‌بایست در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir