فارغ التحصیلان
1398/7/3 چهارشنبه
سایت فارغ التحصیلان دانشگاه (کلیک کنید)
جهت ورود به سایت فارغ التحصیلان کلیک کنید

 

اداره فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور مرکز ورامین


جهت رویت اسامی گواهی های موقت صادره (اینجا کلیک کنید)
(جهت دریافت مدرک همراه داشتن کارت پایان خدمت و کارت ملی الزامی می باشد)
زمان دریافت مدرک شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 12 می باشد

جهت رویت اسامی دانشنامه های پایان تحصیلات (اینجا کلیک کنید)  درصورت عدم صدور مدرک و نیاز به آن، به توضیحات زیر توجه فرمایید.
(جهت دریافت مدرک همراه داشتن اصل گواهی موقت و کارت ملی الزامی می باشد)
زمان دریافت مدرک شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 12 می باشد.
               

 * قابل توجه دانش آموختگانی که تاکنون مدرک دانشنامه پایان تحصیلات آنان صادر نگردیده است:
چنانچه از زمان صدور گواهی موقت بیش از یک سال سپری گردیده است و  نیاز مبرم به دریافت دانشنامه خود دارید می بایست با مراجعه به سایت گلستان(reg.pnu.ac.ir) نسبت به درخواست صدور دانشنامه خود اقدام نمایید. ( درصورت فراموشی رمز عبور از کارشناس رشته اخذ شود)
مراحل ثبت درخواست دانشنامه: 1-ورود به سامانه گلستان(reg.pnu.ac.ir) 2- مراجعه به قسمت پیشخوان خدمت 3- ورود به قسمت ارسال مدارک تحصیلی 4- بالای صفحه درخواست جدید 5- نوع دریافت (دریافت از سیستم) 6- نوع مدرک ( امضاء دانشنامه) 7- ثبت دکمه ایجاد در پایین صفحه 8- ورود مجدد به قسمت پیشخوان و زدن گزینه سبز رنگ کوچک (تایید و ارسال ) در پشت اسم و فامیل. شایان ذکر است پس از ثبت گزینه سبز رنگ ( ارسال و تایید) با کلیک بر روی پاکت پشت اسم و فامیل مراحل گردش کار و پیگیری آن قابل مشاهده می باشد. در پایان پس از اتمام گردش کار در صورت آماده شدن مدرک اسامی افراد در فایل بالای همین صفحه (رویت اسامی دانشنامه ها)قرار داده خواهد شد.

روش اخذ تاییدیه تحصیلی
1- به منظور تسهیل امور و در راستای اجرای نامه شماره 87865/4 مورخ 27/10/1399 امور دانشجویان وزارت عتف جهت دریافت تائیدیه تحصیلی  افراد و سازمانهای درخواست کننده می‌توانند با استفاده از بارکد خوان ، بارکد روی مدرک را قرائت تا کد صحت 20 رقمی را دریافت و با  ورود مستقیم به درگاه http://portal.saorg.ir (قسمت خدمات استعلام کد صحت) و وارد نمودن کد 20 رقمی نسبت به دریافت تائیدیه تحصیلی مربوطه به صورت برخط اقدام نمایند.
توجه : در صورت نداشتن علامت بارکد بر روی مدرک و کد صحت ، صرفا شخص متقاضی از طریق پرتال سازمان (https://portal.saorg.ir) پس از ثبت نام و ورود ، در قسمت( میزخدمت - دانش آموختگان داخلی - دریافت تاییدیه تحصیلی) اقدام به دریافت کد صحت نموده. و پس از دریافت آن مطابق توضیحات بالا اقدام می نماید.

شایان ذکر است از تاریخ ابلاغ صدور هرگونه تاییدیه تحصیلی فیزیکی فاقد اعتبار و وجاهت قانونی می باشد.


روش درخواست کد صحت پایان تحصیلات :
 در صورت نداشتن علامت بارکد بر روی مدرک و کد صحت ، صرفا شخص متقاضی از طریق پرتال سازمان (https://portal.saorg.ir) پس از ثبت نام و ورود ، در قسمت( میزخدمت - دانش آموختگان داخلی - دریافت تاییدیه تحصیلی) اقدام به دریافت کد صحت می نماید. ( جهت راهنمایی کلیک کنید)


* نکته مهم : جهت دریافت مدرک حضور شخص دانشجو الزامی می باشد در صورت داشتن وکالتنامه محضری می بایست قبل از تحویل به دانشگاه وکالتنامه محضری به تایید دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور استان تهران و یا سازمان مرکزی دانشگاه رسانده شود.


* قابل توجه دانشجویان جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلی:
*مدارک لازم جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلی:کاردانی - کارشناسی و کارشناسی ارشد(
اینجا کلیک کنید)



* جهت دریافت فرم استشهاد محلی ( اینجا کلیک کنید) - ویژه دانش آموختگانی که اصل گواهی موقت آنان مفقود گردیده است و دانشنامه آنان آماده تحویل می باشد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir