كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/12/2 پنجشنبه مراسم جشن پروانگی 3 در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران (کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت) مراسم جشن پروانگی 3 در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران (کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت)

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مراسم جشن ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان " پروانگی 3 " توسط دانشجویان فعال کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه و در حضور باشکوه بیش از 300 نفر از دانشجویان برگزار گردید.

    در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی دانشگاه، تعدادی از مدیران و کارشناسان اداری و آموزشی و نیز اساتید محترم دانشگاه برگزار گردید، مدیریت فرهنگی مرکز ضمن خیرمقدم به محضر مدعوین و دانشجویان و ابلاغ سلام دکتر راهداری ریاست دانشگاه، از زحمات و تلاش های دانشجویان و فعالان کانون های فرهنگی دانشگاه بخصوص کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت که برگزارکننده این مراسم نیز بودند، تقدیر و تجلیل نمودند. وی ضمن تبریک فرارسیدن ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، زنده نگاه داشتن یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب را ضامن حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی و نشاندهنده عظمت و نقش بی بدیل حضرت امام در حیات دوباره اسلام ناب محمدی (ص) و جایگاه رفیع ولایت فقیه دانست. وی همچنین تأسی و پیروی از آرمان های امام و انقلاب و ولایتمداری را رمز موفقیت جامعه ایران اسلامی در تمامی ابعاد سعادت و تکامل اجتماعی عنوان نمود. وی با مهم برشمردن رعایت اخلاق در جامعه اسلامی، تمامی دانشجویان را به رعایت نکات مهم اخلاقی و اجتماعی که بعنوان الگوهای جوانان و شهروندان در سطح جامعه مطرح می باشند توصیه نمود و راهکار پیشرفت مجموعه های فعال دانشجویی اعم از انجمن های علمی و کانون های فرهنگی را پایبندی به اصول و ارزش های والای اسلامی و ایمانی و تهذیب نفس در کنار فراگیری علوم بیان نمود.

    در ادامه مراسم گروه اجرای موسیقی سنتی، قطعاتی از نواهای سنتی ایران را اجرا نمودند که بسیار مورد استقبال و تشویق حضار واقع شد. برنامه های شاد و مفرح نظیر تله تئاتر دانشجویی و نیز اجرای برنامه های موسیقی که مورد استقبال دانشجویان نیز قرار گرفت ف از جمله برنامه های اجراشده در این مراسم بود.

    در پایان از عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری مراسم که از اعضای کانون ادبی قاموس و کانون فرهنگی جهت بودند، با حضور مدیریت فرهنگی دانشگاه با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی گردید.

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر