كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/8/26 شنبه نشست هم اندیشی و تبادل نظر ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با اعضای محترم علمی و اساتید مدعو نشست هم اندیشی و تبادل نظر ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با اعضای محترم علمی و اساتید مدعو

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین ، نشست هم اندیشی و تبادل نظر با حضور جناب آقای دکتر راهداری ریاست دانشگاه و اساتید هیات علمی و مدعو این مرکز دانشگاهی برگزار شد .

   در این نشست دکتر راهداری ریاست مرکز قرچک – ورامین ، سرکار خانم دکتر کرمی معاون آموزشی مرکز ، مدیران بخشهای آموزشی و اداری و پژوهشی دانشگاه و بیش از 20 تن از اساتید محترم عضو علمی و مدعو دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین حضور داشتند.

    در ابتدا دکتر راهداری ریاست دانشگاه از ضرورت معرفی بهتر دانشگاه پیام نور و دستاوردهای آن به دانشجویان سخن گفت و با اشاره به آمارهای مستند وزارت علوم در خصوص کیفیت بالای آموزش در این دانشگاه و نیز قبولی بسیاری از دانش آموختگان پیام نور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای طراز اول کشور ، عنوان کرد : تقویت روحیه امید و نشاط در دانشجویان دانشگاه پیام نور و امیدوار نمودن ایشان به آینده بهتر جزو  مهمترین وظایف ماست و اساتید محترم باید بکوشند با ارائه مباحث سودمند مرتبط با دروس ، حضور منظم در جلسات درسی ، تقویت هرچه بیشتر بنیه علمی خود ، تدریس با کیفیت بالای محتوای کتب آموزشی و تربیت نسل پویا و فعال دانشجو ، علاوه بر کمک به محقق شدن اهداف متعالی آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور ، به رسالت خود در پیشرفت کشور و تربیت نیروی متخصص و متعهد نیز عمل نمایند . ایشان همچنین از اهمیت و ضرورت ایجاد روحیه پژوهشی در میان دانشجویان یاد کرد و توصیه نمود اساتید محترم در موضوع نمرات میان ترم دانشجویان با توجه به افزایش سقف نمره در اختیار استاد ، موضوع تحقیق و پژوهش را لحاظ نمایند.

        در ادامه این نشست سرکارخانم دکتر کرمی سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز نیز با بیان مطالبی در خصوص شیوه های نوین ارزشیابی اساتید محترم ، نکاتی را در خصوص مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور متذکر گردید و در خصوص برگزاری منظم و مرتب جلسات درسی بویژه دروس عملی و کارگاهی توضیحاتی داد و عنوان نمود : یکی از راههای جذب دانشجو در این مجموعه تعامل مناسب و مؤثر با دانشجوست و رسالت عمده اساتید الگودهی صحیح رفتاری به دانشجویان متناسب با شان و منزلت دانشگاه پیام نور میباشد. ایشان همچنین حضور منظم و منطبق با برنامه آموزشی اساتید را بعنوان یکی از نکات موثر در اعتماد دانشجویان به مجموعه دانشگاه پیام نور و اساتید آن عنوان کرد و یادآور شد دانشجویان با توجه به برنامه ارائه شده توسط واحد برنامه ریزی درسی دانشگاه ، بایستی بتوانند در زمان های مقرر و بطور گسترده با اساتید خود ارتباط موثر و کارآمد در جهت پیشرفت تحصیلی و تکمیل پروژه های علمی و پژوهشی خود داشته باشند.

    در بخش پایانی و اصلی این نشست ، اساتید محترم عضو علمی و نیز اساتید مدعو دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین طی سخنانی پیشنهادها و نظرات خود را در جهت پویایی بیش از پیش علمی و پژوهشی دانشگاه بیان نمودند و درباره رفع نقائص با مدیران دانشگاه تبادل نظر نمودند.

    این نشست با حضور بیش از 20 تن از اساتید دانشگاه و نیز ریاست و معاونت آموزشی مرکز قرچک – ورامین بیش از 2 ساعت به طول انجامید و نظرات ، دیدگاهها و پاسخ به تمامی مسائل مطرح گردید. در پی آن برخی ارجاعات در جهت تأمین درخواست های اساتید علمی و مدعو انجام گرفت و مقرر شد پیشنهادهای مکتوب نیز به دفتر ریاست انعکاس یافته و جلسات بعدی نیز در این خصوص و با همین کیفیت تشکیل گردد.
 

روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر