كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/7/14 شنبه متن پیام دکتر راهداری، رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین-قرچک بمناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97 با محوریت تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاهیان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی متن پیام دکتر راهداری، رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین-قرچک بمناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97 با محوریت تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاهیان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی


متن پیام دکتر راهداری، رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین-قرچک بمناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97 با محوریت تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاهیان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

     فرا رسیدن سال جدید تحصیلی، بهارعلم آموزی و دانشجوئی را تبریک می گویم و برای توفیق روز افزون شما دعا می کنم.

تحصیل و تحقیق علمی، جزئی از فرآیند سازندگی و توسعه یافتگی جامعه است، بدیهی است که امید آینده کشور به تلاشهای امروز ماست.

     همانطور که مستحضر هستید، جامعه انقلابی به اقتضای ارزشهایش در تحدید سلطه طلبان و سود جویان غاصب در سطح جهانی است. می دانیم تحریم اقتصادی، اقتصاد ایران را تحت فشار قرار داده است؛ با کار و تلاش ما، اقتصاد ایران می تواند مقاوم گردد و پابرجا بماند و رشد کند.

     امسال را سال حمایت از تولید ایرانی خوانده اند، از همکاران محترم و دانشجویان عزیز انتظار دارد. پروژه های مطالعاتی را به این سمت حرکت دهند و در این خصوص کار کنند. امید است در بهمن ماه امسال که همایش تحلیل و تجلیل از دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی را در برنامه داریم، بتوانیم از تولید فکری شما عزیزان نیز قدردانی نمائیم.

     برای موفقیت همه سروران گرامی در جامعه  دانشگاهی ایران اسلامی دعا می کنم و توفیق روز افزون از خالق متعال مسألت دارد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر