آموزش
1398/9/2 شنبه
دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین برگزار کرد:
برگزاری هفتمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین ( آبان 1398 ) حوزه جنوب شرق استان تهران

.

برگزاری هفتمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین ( آبان 1398 )

حوزه جنوب شرق استان تهران

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، در روز پنجشنبه 30 آبان ماه 1398، هفتمین دوره آزمون جامع فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور بصورت متمرکز در حوزه جنوب شرق استان تهران در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین برگزار گردید. در این دوره از آزمون استخدامی، تعداد بیش از 2100 نفر داوطلب زن و مرد در حوزه آزمون دانشگاه پیام نور مرکز ورامین ثبت نام نمودند که بصورت همزمان در سه حوزه امتحانی اعم از ساختمان آموزشی و ساختمان سپهر دانش ( حوزه خواهران ) و مجموعه ورزشی سلامت ( حوزه برادران )، در این آزمون شرکت نمودند.

    دکتر راهداری ریاست دانشگاه پیام نور و عوامل اجرایی و برگزارکننده آزمون از ساعات ابتدایی صبح ضمن حضور در محل برگزاری آزمون ، بر کلیه مراحل اجرایی و نیز رعایت دستورالعمل های ابلاغی نظارت نمودند. در فرآیند برگزاری این دوره از آزمون استخدامی با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان و گستره حوزه آزمونی، پیرو تعاملات و مکاتبات صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک تعدادی از کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در امر برگزاری مشارکت نمودند.

    این آزمون در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید و از ساعت 8.30 صبح تا 18.30 عصر کلیه عوامل اجرایی و کارکنان دانشگاه ضمن حضور در مسئولیت های خود در امر برگزاری این دوره، تمام توان و تجربه خود را در خصوص سلامت برگزاری این دوره بکار بردند. ضمنا با توجه به حساسیت و نیز تعداد بالای شرکت کنندگان این دوره و نیز با عنایت به مکاتبات صورت پذیرفته با فرمانداری شهرستان، اعضای محترم شورای تأمین و فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک، تعداد زیادی از عوامل محترم انتظامی در محیط داخل و پیرامونی دانشگاه جهت تأمین امنیت این آزمون حضور داشتند.
 



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر