آموزش
1398/8/27 دوشنبه
جشن بزرگ استقبال از دانشجویان ورودی مهرماه 98
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین، مراسم با شکوه استقبال از دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1398 با حضور چشمگیر دانشجویان و میهمانان در سالن بزرگ آمفی تئاتر دانشگاه و با همکاری انجمن های دانشجویی و کانون های فرهنگی با محوریت کانون فرهنگی هنری قاموس برگزار گردید.

.

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید

سال تحصیلی 99-1398

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین، مراسم با شکوه استقبال از دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1398 با حضور چشمگیر دانشجویان و میهمانان در سالن بزرگ آمفی تئاتر دانشگاه و با همکاری انجمن های دانشجویی و کانون های فرهنگی با محوریت کانون فرهنگی هنری قاموس برگزار گردید.

    در این مراسم که با حضور جناب آقای دکتر راهداری ریاست دانشگاه، جناب حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر فرهنگی و نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، تعدادی از اساتید محترم عضو علمی و تعدادی از مدیران و مسئولین قسمت های مختلف دانشگاه برگزار گردید، پس از قرائت قرآن و نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، جناب حجت الاسلام علیزاده و جناب دکتر راهداری در دقایقی کوتاه ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید و خانواده های ایشان و آرزوی موفقیت و سعادت در تمامی عرصه های زندگی برای ایشان، نکاتی را بیان نمودند.

    حجت الاسلام علیزاده طی سخنان خود ضمن تأکید بر تحصیل علوم دانشگاهی خواستار توجه ویژه دانشجویان به فراگیری آموزه های دینی و اخلاقی شده و افزودند: شخصیت جوانان تحصیلکرده ما در محیط های دانشگاهی شکل می گیرد و آموزه هایی فرهنگی و اخلاقی متعالی اگر با تحصیل علم همسو و ترکیب شوند، جوان دانشجوی ایرانی را به عنوان یک نیروی ذخیره ارزشمند برای ساختن آینده کشور عزیز و نیز تعالی انقلاب اسلامی میسازد و توفیق ما زمانی است که جوانان و دانشجویان ما هم با سلاح علم و دانش و پژوهش مجهز باشند و هم با سلاح اخلاق و ایمان. ایشان در ادامه صحبتهای خود از آمادگی مدیریت فرهنگی دانشگاه در جهت همکاری با دانشجویانی که علاقه مند به فعالیت های فرهنگی، هنری و علمی در زمینه های مختلف هستند خبر داد.

    در ادامه جناب آقای دکتر راهداری ریاست دانشگاه نیز طی سخنان خود ضمن تبریک ورود دانشجویان جدید به عرصه علم و دانش و محیط دانشگاه، عزت کشور و سربلندی میهن را در پرورش نسل دانشجوی پژوهشگر و مبتکر دانسته و عنوان نمودند: امروز دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با تمام ظرفیت علمی خود در خدمت دانشجویان است و امروز اساتید علمی و مدعو دانشگاه پیام نور تمامی دانش و توانایی خود را در راه پرورش این نسل پویا و بانشاط که از پیشنیازهای شکوفایی علمی کشور است، قرار داده اند. ایشان در ادامه از دانشجویان ورودی جدید خواستند که از ظرفیت های موجود در دانشگاه در جهت پژوهش های علمی و مطالعاتی بهره برده و با تمام توان، توجه و وقت خود را معطوف به تحصیل علم و دانش و در کنار آن فعالیت های فرهنگی و مطالعاتی نمایند.

    در ادامه این مراسم دانشجویان فعال و توانمند کانون فرهنگی هنری قاموس ضمن اجرای ویژه برنامه تئاتر، بخشهایی از موسیقی های سنتی را اجرا نمودند. دعوت از خوانندگان مطرح شهرستان جهت اجرای برنامه به صورت زنده و نیز دعوت از تعدادی از بیماران اوتیسم مرکز توانبخشی کوشا از شهرستان ورامین و مصاحبه زنده با این عزیزان نیز بخش هایی از مراسم بود.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر