اخبار
1398/11/21 دوشنبه
چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
مراسم خاطره گویی روزهای انقلاب در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین برگزار گردید.

.

مراسم خاطره گویی سال های انقلاب در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
 

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور دکتر راهداری ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین و کارکنان این مرکز دانشگاهی در نمازخانه دانشگاه و پس از ادای فریضه ظهر و عصر برگزار گردید.

    در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا... پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) ، یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی داشته و خاطرنشان نمود ؛ امروز بقای نظام اسلامی مرهون ایثار و مجاهدت شهیدان و نیز صبر و استقامت آحاد ملت شریف و انقلابی در برابر مشکلات و سختی هاست. ایشان همچنین از ولایتمداری و تبعیت مردم از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز روحیه ایثار و شهادت و نیز وحدت و یکپارچگی مردم به عنوان عوامل حفظ و دوام انقلاب اسلامی یاد نمود.

    در ادامه مراسم دکتر راهداری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین نیز ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان برخی از شاخص های اقتصادی، اجتماعی و انسانی که نشان دهنده  وضع کشور ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب بود، عملکرد نظام اسلامی در حوزه پیشرفت های علمی، پزشکی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی را بسیار ارزنده عنوان کرده و افزود: ایران اسلامی امروزه در بسیاری از زمینه ها از جمله علمی و پزشکی دارای رتبه ممتاز در سطح منطقه و جهان می باشد و حتی در حوزه اقتصاد نیز با وجود همه مشکلات و با گذر از تحریم های شدید و ظالمانه دشمنان انقلاب و ایجاد راهکارهای رشد درونزا ، توفیقاتی را به دست آورده ایم و به عنوان مثال تکیه حداقلی به صادرات نفت و درآمدهای نفتی و اتکا به درآمدهای مالیاتی و صنعتی از محل صادرات کالا و خدمات را می توان به عنوان دستاوردهای جمهوری اسلامی در دوران پس از انقلاب اسلامی برشمرد.
 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر