اخبار
1398/10/14 شنبه
متن پیام ریاست دانشگاه به مناسبت شهادت سردار دلها
به مناسبت شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، دکتر راهداری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین پیامی صادر نمودند.

.

متن پیام دکتر راهداری؛ ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

بسم رب الشهدا و الصدیقین و الصالحین
 
مردم آزاده و ظلم ستیز با خبر شدند که سرباز آزادی و ضد ظلم و ستم جهانی همراه با چند همسنگر عزیز توسط شیطان بزرگ در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند و به مقام اول آدمیت عروج کردند. هبوط آدم، آنها را اینجا به این دنیا آورده بود. حضرات ابراهیم، حسین علیهما سلام و همه کربلایی ها، اصحاب آنها در طول تاریخ علیهم سلام، مقام آدم را به قرب الهی رساندند. 
شیطان بزرگ بداند که مردم آزاده جهان می دانند داعش، القاعده و هر جریان ضد بشری و سودجویانه شیطانی، محصول کار سیاستمداران شیطان صفت آمریکا و امثال اوست. بر هیچ انسان فهیمی پوشیده نیست که جنایات ضد آزادگی، تحت حمایت سیاست های کثیف و استثماری آمریکاست. جهان پاک اسلام مفتخر است، راد مردانی تربیت کرده است که در مقابل زور گویی ها، ظلم و جنایات ایستادگی و مبارزه می کنند تا بشریت از شر شیاطین خلاصی یابد و ارزش های الهی و عقلانی در جامعه انسانی جاری گردد. قطعا سایر فرزندان راد مبارز و همسنگر شهید سلیمانی و المهندس، راه و مرام نورانی ظلم ستیزی را ادامه و انتقام بزرگی از شیاطین خواهند گرفت و راه آن بزرگواران پر رهرو باقی خواهد ماند. 
فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم و اتقوا الله و اعلموا ان الله مع المتقین

 مراد راهداری
رییس دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر