كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1395/9/18 پنجشنبه بازدید مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران از دانشگاه پیام نور مرکز ورامین

بازدید مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران

از دانشگاه پیام نور مرکز ورامین

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول محترم نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران طی سفر به شهرستان قرچک، ضمن بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز ورامین- قرچک ، با دکتر عسگری ریاست دانشگاه پیام نور ورامین و حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر فرهنگی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

    در این دیدار که در محل دفتر ریاست دانشگاه صورت گرفت، حجت الاسلام نبوی ضمن تشکر از مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام نور ورامین در خصوص اجرای برنامه های گسترده و باکیفیت در مناسبت ها و ایام خاص در این مرکز ، از ریاست دانشگاه نیز به جهت حمایت های همه جانبه از اقدامات و برنامه های فرهنگی در این دانشگاه قدردانی نمود.

    در ادامه دیدار دکتر سهراب عسگری ریاست دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به مهمانان ، تقویت بنیه فرهنگی دانشجویان با الهام از تربیت مکتبی اسلام را رسالت مسئولین دانشگاهی عنوان کرد و گفت : با توجه به فضای موجود و خطراتی که در کمین نسل جوان و دانشجو قرار دارد، تمام مجموعه دانشگاه پیام نور ورامین سعی و تلاش خود را در جهت آسیب شناسی جریانات موجود فرهنگی بکار گرفته تا از این طریق بتواند افق و آینده ای روشن را برای نسل جوان ترسیم کند.

    سپس حجت الاسلام علیزاده مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور نیز ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان، این بازدیدها را به فال نیک گرفته و اظهار داشت : تمامی برنامه های فرهنگی که در مرکز ورامین انجام میگیرد با توجه به نیازهای دانشجویان و خطراتی که بخصوص از ناحیه فضاهای مجازی وجود دارد، برنامه ریزی و اجرا میشود و بحمدا... تا کنون تمامی برنامه ها از قبیل همایش ها و کرسی های آزاداندیشی با موضوعات گوناگون با استقبال وسیع دانشجویان برگزار گردیده که گزارشات آن مرتبا ارسال شده است. ایشان در ادامه گزارشی از فعالیت های واحد فرهنگی را به حاضرین ارائه نمود.



منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر