كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/4/11 یکشنبه جلسه تقدیر و تشکر ریاست دانشگاه از عوامل اجرایی امتحانات پایان نیمسال دوم 96- 95

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین-قرچک ، دکتر سهراب عسگری ریاست دانشگاه پیام نور ، طی نشستی از همکاران و عوامل اجرایی امتحانات پایان نیمسال دوم 96-95 تقدیر و تشکر نمود.

    در ابتدای این جلسه دکتر عسگری ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران در برگزاری آزمونهای پایان نیمسال ، تلاش بیشتر همکاران اداری را در خصوص جلب رضایت دانشجویان خواستار شد و افزود : اکنون که در مقطع جذب دانشجو از طریق کنکور سراسری و پذیرش بدون آزمون قرار داریم ، همه ما باید تلاش کنیم با معرفی ظرفیتهای دانشگاه پیام نور و تبلیغات موثر ، زمینه جذب حداکثری دانشجو را فراهم آوریم. دکتر عسگری همچنین در ادامه صحبتهای خود به کسب رتبه برتر مراکز و واحدهای استان تهران توسط مرکز ورامین – قرچک در خصوص برگزاری شایسته و مطلوب امتحانات اشاره نمود.

    در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از زحمات همکاران در ایام امتحانات که با ماه مبارک رمضان نیز تلاقی پیدا کرده بود ، با برشمردن مواردی از معروف و منکر اجتماعی ، خدمت به خلق خدا را جزء بالاترین عبادات برشمرده و یادآور شد : در ماه رمضان که ماه تمام خوبیهاست و برکات بیشمار الهی بر بندگان نازل میشود ، خدماتی که همکاران در زمینه برگزاری شایسته و درخور امتحانات به دانشجویان ارائه نمودند ، قطعا جزء عبادات مورد قبول است .









روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین - قرچک

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر