كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/12/19 شنبه مراسم جشن کانون فرهنگی ادبی قاموس بمناسبت حلول بهار طبیعت و گرامیداشت روز مادر

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مراسم جشن ویژه میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و نیز برنامه های آیینی حلول سال جدید توسط کانون فرهنگی ادبی قاموس دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه و در حضور باشکوه بیش از 400 نفر از دانشجویان برگزار گردید.

    در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی دانشگاه، تعدادی از مدیران و کارشناسان اداری و آموزشی و نیز اساتید محترم دانشگاه برگزار گردید، مدیریت فرهنگی مرکز ضمن خیرمقدم به محضر مدعوین و دانشجویان و ابلاغ سلام دکتر عسگری ریاست دانشگاه، از زحمات و تلاش های دانشجویان و فعالان کانون های فرهنگی فعال دانشگاه بخصوص کانون ادبی قاموس که برگزارکننده این مراسم نیز بودند، تقدیر و تجلیل نمودند. وی ضمن تبریک مناسبت میلاد باسعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به احادیث قدسی که در شأن آن بزرگوار نازل گردیده و نشاندهنده عظمت و نقش بی بدیل ایشان در زنده نگه داشتن اسلام ناب و جایگاه رفیع ولایت می باشد، تأسی و پیروی از ولایتمداری آن بزرگوار و روش زندگی سراسر برکت ایشان را رمز موفقیت جامعه در تمامی ابعاد سعادت و تکامل اجتماعی عنوان نمود.

    ایشان در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل دانشجویان در پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه پیام نور، موفقیت های بدست آمده مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین بخصوص کسب رتبه نخست در استان تهران را مرهون زحمات و تلاش های دانشجویان فعال در انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانست . وی با مهم برشمردن اصل اخلاق اسلامی در کنار تعهد دانشجویی، تمامی دانشجویان را به رعایت نکات مهم اخلاقی و اجتماعی که بعنوان الگوهای جوانان و شهروندان در سطح جامعه مطرح می باشند توصیه نمود و راهکار پیشرفت مجموعه های فعال دانشجویی اعم از انجمن های علمی و کانون های فرهنگی را در ترکیب این دو اصل عنوان کرد.

    در ادامه مراسم گروه اجرای موسیقی سنتی، قطعاتی از نواهای سنتی ایرانی را اجرا نمودند که بسیار مورد استقبال و تشویق حضار واقع شد. سپس با دعوت از تعدادی از مادران گرانقدر دانشجویان که در جلسه حاضر بودند، از این گرامیان در یک مراسم سراسر شور و احساس، با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تقدیر و تجلیل شد.

    در پایان این مراسم از عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری مراسم که از اعضای کانون فرهنگی ادبی قاموس بودند، با حضور مدیریت فرهنگی دانشگاه ضمن اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر