كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/1/28 دوشنبه دیدار ریاست و مسئولین فرهنگی و اداری دانشگاه پیام نور با حضرت آیت ا... محمودی

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، دکتر سهراب عسگری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین- قرچک بهمراه مسئولین فرهنگی و اداری دانشگاه با حضرت آیت ا... محمودی امام جمعه محترم شهرستان ورامین دیدار کردند.

    در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی، صادق شیرکوند مدیر روابط عمومی و حسن حسنلو مدیریت اداری دانشگاه نیز حضور داشتند،  حضرت آیت ا... محمودی ضمن آرزوی توفیق برای مهمانان در انجام مسئولیت های ایشان در عرصه آموزش عالی ، خدمت و مسئولیت در دانشگاه را به لحاظ تربیت نسل آینده اداره کننده کشور و نظام از دو جنبه حائز اهمیت  برشمردند. ابتدا جنبه علمی و آموزشی و تربیت افراد متخصص در زمینه های گوناگون و سپس از جنبه اخلاقی که بایستی نیروهایی متعهد به اسلام و انقلاب تربیت شوند. ایشان همچنین وجود دانشگاه پیام نوردر منطقه ورامین را باعث خیر و برکت در شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا برشمردند و اظهار امیدواری نمودند که توفیقات این دانشگاه موجب سعادتمندی جوانان و نوجوانان این منطقه شود.

    در ادامه این دیدار دکتر عسگری ریاست دانشگاه پیام نور نیز ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت حضرت آیت ا... محمودی از درگاه خداوند، گزارشی از فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه در سال گذشته و برنامه های پیش رو در سال جدید ارائه نمود. ایشان همچنین با اشاره به توفیقات علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور در زمینه های علمی ، فرهنگی و ورزشی ، تربیت نیروهای متخصص و متعهد را از اهداف متعالی و دارای اولویت دانشگاه پیام نور عنوان نمود.

    حجت الاسلام علیزاده مدیریت فرهنگی دانشگاه نیز در ادامه این دیدار گزارشی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دانشگاه ارائه نموده و برپاداشتن شعائر مذهبی و گرامی داشتن مراسم یادبود ائمه اطهار ( علیهم السلام ) را جزء برنامه های باشکوه دانشگاه عنوان کرد. ایشان همچنین گزارشی در خصوص برپایی مراسم یادبود شهدای مدافع حرم و نیز تشییع چندین شهید مدافع حرم در این دانشگاه در سال گذشته تقدیم امام جمعه محترم ورامین نمود.

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر