كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/2/25 سه‌شنبه آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین برگزار شد

  

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین با حضور دکتر بخشی خانیکی ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان تهران و با حضور مدیران و کارکنان مرکز برگزار گردید.

    در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار گردید، ابتدا ایشان ضمن تشکر از زحمات جناب آقای دکتر عسگری در طول دوران تصدی مسئولیت در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، از خدمات ارزنده ایشان قدردانی و تجلیل نموده و برای ریاست جدید دانشگاه جناب آقای دکتر راهداری آرزوی توفیق نمودند.

    سپس دکتر عسگری در سخنان خود ضمن تشکر از همکاری و مساعدت تمامی مدیران و کارکنان در بخش های مختلف دانشگاه در دوره مسئولیت خود تشکر و قدردانی نموده و برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آرزو کردند.

    در ادامه این مراسم دکتر راهداری ریاست جدید دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، ظرفیت ها و توانمندی کارکنان مرکز ورامین را در نوع خود کم نظیر ارزیابی نموده و تمرکز فعالیت خود را بر حول سه محور اساسی دانشجویان، اساتید عضو علمی و کارکنان تشریح نمودند.ایشان همچنین از زحمات و تلاشهای ریاست قبلی در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه قدردانی کرده و برای ایشان در ادامه راه خدمتگزاری آرزوی موفقیت نمودند.

   در بخش پایانی مراسم جناب آقای دکتر بخشی خانیکی ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران طی سخنانی نقش و جایگاه دانشگاه پیام نور در پیشبرد اهداف علمی کشور و نظام را بسیار شایان توجه ذکر کردند و افزودند: توان علمی اساتید و ظرفیت اجرایی کارکنان دانشگاه پیام نور دو عامل اساسی دستیابی به موفقیت در دانشگاه است و امروزه ما مفتخریم که مدیران ببسیار توانمند از بدنه علمی و کارکنان دانشگاه، عهده دار امور و مسئولیت ها هستند. ایشان همچنین از زحمات و تلاش های دکتر عسگری در طول دوران مدیریت ایشان تشکر و قدردانی نموده و برای دکتر راهداری ریاست جدید دانشگاه نیز آرزوی توفیق در این راه خطیر نمودند. سپس آیین تکریم دکتر عسگری و معارفه دکتر راهداری به عنوان سرپرست جدیدمرکز ورامین با قرائت احکام این بزرگواران برگزار گردید.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر