كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/2/6 پنجشنبه برگزاری همایش ارتباط موثر در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، در آستانه گرامیداشت روز استاد و معلم، دفتر آموزش های آزاد دانشگاه با همکاری مدیریت فرهنگی همایشی با عنوان " ارتباط موثر " یا " چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم" برگزار نمودند.

    در این همایش که در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه و با حضور دانشجویان رشته های گوناگون تحصیلی و نیز اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار گردید، سرکار خانم دکتر بابایی فرد از اساتید دانشگاه ضمن برشمردن شیوه های علمی و آکادمیک نحوه صحیح ارتباط گیری، آسیب ها و چالش های نحوه برقراری ارتباط موثر و پویا را در گروه های دوستی، اجتماعی و خانوادگی مورد بحث و بررسی قرار دادند. ایشان همچنین با اشاره به لزوم شناخت روحیات افراد گوناگون جهت برقراری ارتباط صحیح، ریشه بسیاری از ناملایمات و تنش های اجتماعی را در عدم شناخت این موضوع و نیز عدم توجه کافی به کنش ها و واکنش های رفتاری افراد عنوان نمود. وی پس از برشمردن تیپ های شخصیتی افراد در برخوردهای اجتماعی و اشاره به برخی خصوصیات برجسته این تیپ ها، شناخت نادرست و ناکافی این خصوصیت ها را به عنوان یکی ازعلل بروز آسیب های اجتماعی و رفتاری دانست.

    در پایان این نشست، حاضرین ادامه این سلسله مباحث  را خواستار شدند و مقرر گردید جلسات بعدی از سوی دفتر آموزش های آزاد، برنامه ریزی و اعلام گردد.
 

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر