كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/12/22 سه‌شنبه کسب رتبه های برتر اولین جشنواره کشوری رویش توسط کانون های فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، در اولین جشنواره کشوری رویش که از تاریخ 19 لغایت 23 اسفندماه جاری در محل دانشگاه پیام نور استان همدان و به میزبانی شایسته این استان برگزار گردید، دبیران کانون های فرهنگی عفاف و حجاب و جهت دانشگاه پیام نور مرکز ورامین رتبه های نخست این جشنواره را از آن خود نمودند.

    در این جشنواره که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور در بخش های مختلف فرهنگی و با مشارکت گسترده تمامی مراکز استانی برگزار شد، در بخش مطالعات اجتماعی آقای مجتبی جانپور دبیر کانون فرهنگی جهت از دانشگاه پیام نور مرکز ورامین به رتبه نخست دست یافت. سرکار خانم آمنه پوررحیم شیرازی دبیر کانون فرهنگی عفاف و حجاب از دانشگاه پیام نور مرکز ورامین نیز در حوزه عفاف و حجاب به عنوان دبیر کانون برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

   همچنین از دیگر برنامه های اجرایی در غرفه دانشگاه پیام نور استان تهران در ایام برگزاری این جشنواره سراسری میتوان به حضور فعالانه دانشجویان کانون تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز ورامین اشاره نمود. این عزیزان جملگی در قالب تیم اعزامی دانشگاه پیام نور استان تهران و به سرپرستی جناب آقای فتاحی زاده مدیریت فرهنگی استان تهران در اولین دوره جشنواره کشوری رویش شرکت داشتند.

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر