كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/1/15 چهارشنبه دیدار عیدانه دکتر عسگری ریاست دانشگاه با کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در نخستین روز کاری سال 1397

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در آغازین روز کاری سال 1397 و بازگشایی مجدد دانشگاه و سرآغاز بهار طبیعت ، دکتر سهراب عسگری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین – قرچک ، با مدیران و کارکنان این دانشگاه ، دیدار و گفتگو نمودند.

    ایشان در این دیدار ضمن اشاره به بهار طبیعت و شکفتن دوباره گیاهان و درختان ، پویندگی و بالندگی انسان در مسیر سعادت و کمال را جزء اهداف متعالی آفرینش برشمرد همه همکاران را به اندیشه بیشتر در این حوزه از معارف الهی دعوت نمود . وی با بیان دستاوردهای علمی و آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در سال گذشته و کسب رتبه برتر در حوزه های فرهنگی و آموزشی در میان مراکز هجده گانه استان تهران، این موفقیت ها را مرهون تلاش ها و زحمات دلسوزانه و صادقانه همکاران در تمامی بخش های دانشگاه برشمرده و خواهان ادامه جدیت و تلاش همکاران در مسیر تعالی علمی و پژوهشی این مرکز دانشگاهی در سال جدید شد. ایشان با برشمردن برخی فعالیت های علمی و پژوهشی مرکز در سال قبل، به فعالیت های عمرانی صورت پذیرفته در سال گذشته نیز اشاره نمود و افزود : هدف متعالی همه ما و مجموعه خانواده دانشگاه پیام نور قدم برداشتن در راه پیشرفت این مرز و بوم است و امیدواریم که در سال پیش رو با تمام توان در جهت کیفی سازی آموزش و گستراندن بش از پیش چتر علمی این دانشگاه در منطقه و شهرستان گام برداریم.

    در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی دانشگاه نیز ضمن تبریک سال جدید به همکاران، ضمن بیان روایتی از حضرت امیرالمومنین علیه السلام به این نکته اشاره نمودند که طبق فرمایشات مکرر معصومین در هر روزی که انسان گناه نکند و سعی در پیمودن مسیر کمال مطلوب الهی داشته باشد آن روز عید است . ایشان در ادامه به بیانات رهبر انقلاب در آغاز سال اشاره نموده و افزودند : همه آحاد ملت و بخصوص دانشگاهیان باید در جهت تحقق شعار سال با مضمون حمایت از کالای ایرانی تلاش نمایند و این مهم در عمل با خرید و حمایت از محصولات ساخت داخل و نیز تلاش آحاد ملت در جهت بهبود کار و فعالیت در تمامی زمینه ها میسر خواهد شد.

    سپس سرکار خانم دکتر کرمی معاون آموزشی و پژوهشی مرکز ورامین نیز ضمن تبریک سال جدید ، تلاش و جدیت بیش از پیش همکاران آموزشی را در سال جدید خواستار گردید. ایشان همچنین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بخش های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در سال گذشته، ادامه این روند مثبت را در سایه کار و تلاش مضاعف همکاران و نیز رعایت دقیق دستورالعمل ها و آیین نامه های آموزشی خواستار شد.

    در ادامه این نشست همکاران آموزشی و اداری مرکز ضمن تبریک سال جدید ، برخی نقطه نظرات خود در حوزه های تخصصی اداری و آموزشی را مطرح و پیشنهاداتی نیز در خصوص عملکرد بهتر و مطلوبتر بیان کردند که در برخی موارد ریاست دانشگاه دستوراتی را جهت بهبود وضعیت صادر نمودند. در پایان نشست ریاست مرکز موفقیت همه همکاران در سال پیش رو و همچنین شادکامی و تندرستی در کانون گرم خانواده را از درگاه خداوند مسالت نمودند.

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر