كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/3/28 دوشنبه دیدار دکتر راهداری رییس دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین با حضرت آیت اله محمودی امام جمعه محترم شهرستان ورامین

    دکتر راهداری رییس دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین با حضرت آیت اله محمودی امام جمعه محترم شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کردند . در این دیدار حجت الاسلام علیزاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران و صادق شیرکوند مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور نیز حضور داشتند.

    در ابتدای جلسه حضرت آیت اله محمودی ضمن خوشآمدگویی و خیرمقدم به میهمانان ، ضمن تبریک انتصاب دکتر راهداری ، توفیق ایشان در مسئولیت جدید را از درگاه خداوند مسالت نمودند.

    حضرت آیت اله محمودی ، توفیق انجام صحیح وظیفه در این شرایط خاص اوضاع جهانی را از عنایات خداوند برشمردند و افزودند : امروزه اهمیت مراکز علمی و دانشگاهی در ساختن جامعه انسانی و الهی غیرقابل انکار است و تربیت نیروی دانشمند که هم به سلاح علم و دانش مجهز باشد و هم به سلاح اخلاق و تقوای الهی ، بزرگترین رسالت دانشگاهها در جامعه اسلامی است.

    ایشان در ادامه، وظایف و مسئولیتهای خطیر و مهم مسئولین و مدیران فرهنگی کشور را برشمردند و با اشاره به خطراتی که نسل جوان و بخصوص دانشجویان و دانش آموزان را در محیطهای علمی تهدید میکند اظهار داشتند : آموزشهای دینی و اخلاقی بایستی از سالهای ابتدایی تحصیل افراد آغاز شود تا در ادامه مسیر بتوانند با آسیبهای پیش رو مقابله کنند. امام جمعه محترم شهرستان ورامین همچنین همکاری بیش از پیش دانشگاه با نهادهای مذهبی و فرهنگی شهرستان و استفاده از ظرفیت های عظیم دانشجویی در مناسبتهای مذهبی و ملی را نیز خواستار شدند.

    در ادامه این دیدار دکتر راهداری رییس دانشگاه پیام نور نیز ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای حضرت آیت اله محمودی ، وجود ایشان را مایه خیر و برکت برای منطقه و بسیار ارزشمند برای مسئولین اجرایی دانست و منویات و ارشادات ایشان را در پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور و نیز تربیت نسل جوان دانشمند و بااخلاق و متدین بسیار حائز اهمیت برشمرد. ایشان در ادامه همچنین به برخی برنامه های دانشگاه پیام نور در جهت شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان نظیر استفاده از موضوعات انقلاب اسلامی در پایان نامه های دانشجویی اشاره نمود و خاطرنشان کرد ظرفیت بسیار بالایی در این بخش وجود دارد که در صدد هستیم از آن استفاده کنیم .

    سپس حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دانشگاه و نیز فعالیت های انجام شده توسط انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فعال فرهنگی را به محضر حضرت آیت اله محمودی ارائه نموده و در خصوص برخی برنامه های ویژه در سال 97 با استفاده از توان علمی و فرهنگی دانشجویان بومی نیز توضیحاتی ارائه نمود.

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر